Як же веде себе на дорозі новий Porsche Panamera

Нинішні вид нового кузова Porsche Panamera мене убив наповал.

Це один з найкрасивіших автомобілів створених компанією Porsche.

Усередині салону все дуже знайоме. Після попереднього тест-драйву нового Porsche Panamera 6 місяців тому, я вже звик до всіх “глянцевим” фішках автомобіля, тому тут я нічому не здивувався. До речі, не варто забувати, що користуючись новим Porsche Panamera вам завжди варто мати ганчірочку.

Досить день-два не протирати ганчірочкою центр управління і він перетворюється в музей відбитків пальців, який ми можемо спостерігати також і на своєму айФоні. З іншого боку, вся система працює відмінно, тому через день-два вам буде важко розуміти, як ви користувалися автомобілем без “touch” дисплея раніше.

Зручність за кермом! Це Порше, а значить немає сенсу описувати відчуття, які отримує водій, що сидить за кермом. Місця багато і для високого водія і для повного. Як і в стандартній версії Porsche Panamera, перебуваючи за кермом відчуваєш себе як в космічному кораблі, в якому ти летиш по дорогах міста. Це створює неймовірні відчуття.

Зручність ззаду. На відміну від класичної версії, в Porsche Panamera Sport Turismo простір ззаду збільшується через більш високого даху, а це мені подобається.

Динаміка. Відчуття неможливо передати, тому єдине рішення зрозуміти мої емоції – взяти на тест-драйв новий Porsche Panamera 2018 року. А система бензин-гібрид дає цікаву модель: кров горить в венах – вибирайте спорт режим, а якщо бажаєте зручно стояти в пробці і рухатися без ривків – гібрид вам на допомогу.

Якщо ви вирішили запитати про ціну, значить ви не зможете купити цей автомобіль. “Не знаю хто сказав цю фразу, але в нашому випадку вона працює на всі 100.
Він коштує цих грошей. Адже це ж Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo. Усе про авто

Leave a Comment