Spyder F3S

Третє не зайве: трицикл Spyder від канадської компанії BRP

Якщо хочеться нестримного драйву, але в сідло мотоцикла зовсім не тягне, вихід є: трицикл Spyder від канадської компанії BRP

Як тут не згадати дитячу загадку: «А» і «Б» сиділи на трубі … Це ж якраз про Can-Am Spyder: щось середнє між мотоциклом (категорія А) і автомобілем (В), зібране на міцному трубчастому каркасі … О ‘ кей, якщо хочете – снігохід, поставлений на колеса. Трайк. Родстер. Так як не називай, все одно важко підібрати слова, щоб описати цю біса круту штуку, яку краще один раз побачити. А ще краще спробувати.

«Гарний, як не крути» – це про нього.

З будь-якого ракурсу Spyder виглядає ефектно і агресивно.

Ми спробували. Найпотужнішу модифікацію Spyder F3, яка в оновленій версії з’явилася в асортименті бренду Can-Am лише в минулому році. Нове покоління родстера отримало 1,3-літровий мотор Rotax потужністю 115 к.с., нову секвентальную напівавтоматичну коробку передач, нову раму … Навіть посадка тепер зовсім інша: якщо на попередній версії райдер сидів в типово спортивної позі (як на спортбайке), то тепер можна дозволити собі розслабитися, витягнувши ноги вперед, немов на чоппере. Чому б і ні, якщо спиратися на асфальт при зупинках тут не треба, та й зміщати вага в поворотах теж? Зате пара сотень кілометрів в сідлі зовсім не викликає бажання негайно зупинитися і розім’ятися. Підніжки можна відрегулювати «під себе».

Spyder F3S

Страшно? Ні!

При уявній нестабільності триколісній конструкції укласти її набік можна, хіба що маючи на меті. Кілька електронних систем невсипно пильнують за поведінкою родстера і готові в будь-який момент «придушити» потужний мотор або пригальмувати потрібне колесо. Так що, якщо ви все життя мріяли сісти за кермо спортбайка, але боялися – це варіант для вас. Правда, доведеться задурити отриманням категорії А і покупкою мінімального набору екіпіровки.

Швидше за все, будете переглядатися з мотоциклістами і заздрити один одному: влітку вони в шкіряних куртках і мотоботах будуть кидати косі погляди на вас в легкій футболці і кросівках, а ви, стоячи в загальному потоці з автомобілями, злегка ненавидіти їх, вміло лавірує в міжряддя. До речі, крім ультимативно спортивної версії F3 у Spyder є й інші: менш агресивні, більш практичні. Коштують теж недешево, але що поробиш – як в анекдоті: «Пройди по ринку, знайди дешевше!» Усе про Авто

 

Leave a Comment