Тонування авто: так чи ні

Важко не погодитися з тим, що тонована машина виглядає куди естетичний, ніж незатонірованний аналог.

Хоча, звичайно, про смаки не судять. Деякі любить виставляти себе на показ, сидячи в оббитому шкірою салоні дорогущей машини і дивитися зверхньо на інших учасників ДД зі свого джипа, демонструючи своє матеріальне становище і хороший смак.

Але це стаття не для таких автомобілістів. Вона може виявитися корисною тим, хто заради економії якихось копійок не хоче затемнювати скла свого автомобіля.

Оскільки мова про тонування, то має сенс розглянути її плюси і мінуси. До об’єктивних плюсів необхідно віднести наступні ситуації:

Тоновані машини рідше стикаються з автопідстави;

З автомобілів з тонованим склом рідше крадуть;

На власників таких авто рідше відбуваються розбійних нападів з наміром заволодіти машиною. Це, як правило, стосується дорогих автомашин;

Тонування прекрасно охороняє салон автомобіля від вигорання;

У тонированной машини внутрішнє оздоблення кращу теплоізольовані, тобто тепло або холод менше йде через скло;

Якщо тоноване автомобільне скло розіб’ється, то його осколки не розлетяться в сторони, залишаться висіти на плівці.

Далі про мінуси, точніше – про міфи

1. Тонування погіршує оглядовість. Це не так, якщо не брати до уваги, що деякі закочують все автомобільне скло плівкою зі 100% процентним светопоглощенієм.

2. У тонованих автомашин більше шансів потрапити в ДТП. Все правильно, але тільки навпаки – менше.

3. Автомобілі з затоновані стеклами притягують співробітників ДПС. Тут також все не зовсім так вже й погано. Зазвичай це відбувається лише при проведенні силовиками якихось спецоперацій.

Як тонувати автомобільне скло

Заднє скло і скла збоку можна затонувати непрозорою плівкою. На вітровим же склом тонування робити не можна.

На лобове скло не повинно наноситися ніякої плівки або напилення, бо воно саме по собі не на всі 100% пропускає світло.

Скло з боку водія і з того боку де сидять пасажири, світла повинні пропускати не більше 70 відсотків.

Не варто забувати і про дефлектори. Вони, як правило, бувають з темного пластику. Якщо вони підібрані вдало, то можна зменшити «прозорість» скла в автомобілі. Дуже важливо те, що законом дефлектори не заборонені.

Тонування напиленням

У цій технології купа недоліків: автоскло «зеркаліт» і дряпається. Погано те, що напилення зі скла прибрати неможливо. При навіть незначному пошкодженні скло доведеться міняти. Крім цього, взимку навколо обігрівача заднього скла через різного теплового розширення утворюються відколи напилення. Але у способу напилення є ще один дуже вагомий мінус – трудомісткість. Для того, щоб автоскло напилити, його треба демонтувати. Будь-які нерівності такого тонування скла не дуже добре відбиваються на зорі водія і можуть стати причиною ДТП.

Кольорові автоскла

Таким способом можна перетворити зовнішній вигляд машини. Однак, і у кольорового автоскла існують свої недоліки. Основний мінус – висока ціна. Комплект таких стекол разом з установкою обійдуться набагато дорожче звичайної тонування. Ці автомобільні скла не здатні захистити салон машини від вигорання, від засліплення фарами, вони не досить міцні і не дуже безпечні. Рівень їх затемнення не вище 20%.

Тонування плівкою

Сьогодні це найкраща тонування. Скло при тонуванні не треба демонтувати. Іноді потрібно зняти дверні панелі, але все залежить від конструкції транспортного засобу. Скло затоновані плівкою не дряпається і не матовеют. Її при необхідності можна легко зняти. Такий тонування ні по чому ні спека, ні холод, і вона не вигоряє на сонці і не відшаровується.

Арт-тонування

Принцип обклеювання такої тонування простий. З плівки виготовляється малюнок, який зсередини наноситься на скло і здійснюється основна тонування. В результаті виникає ефект об’ємності малюнка. Так як арт-тонування можна виконати в декількох тонах, то це дозволяє на скло нанести будь-який вподобаний малюнок. Усе про авто https://auto-empire.com.ua/

Leave a Comment