Тест-драйв оновленого Nissan Qashqai

На прес-брифінгу представники Nissan похвалилися найбільшою часткою в класі В-SUV і розкрили карти, розповівши, як вони збираються збільшити свої продажі.

Думаю, що у них це вийде, оскільки основна ставка у марки – на оновлений Qashqai.

Новий кросовер презентували не просто так – на ньому ми з’їздили на футбол.

Тест-драйв приурочили до матчу групового раунду Ліги Чемпіонів, титульним спонсором якої є Nissan.

Ваш покірний слуга протестував кросовер в максимальній комплектації з 1,6-літровим дизельним двигуном і відмінною аудіосистемою Bose.

Ближче до преміуму

Плануючи перелік необхідних змін для фейслифтинга, менеджери з «Ніссана» опитали сотні тисяч власників «дорестайла». Знаєте, яке було найголовніше побажання?

Автомобілісти попросили дизайн, який би наближав кросовер до преміум-класу. Тому стиль V-Motion, в якому оформлена фірмова решітка радіатора, тепер розбавлений глянцевими елементами; форми переднього бампера теж стали більш виразними.

Ще одні родзинка – нові світлодіодні фари. Їх форма не змінилася, а от зміст … Автоматичний дальній працює просто чудово і не залишає темряві ніяких шансів, моментально підключаючись, коли з поля зору датчиків пропадають зустрічні, або попутні автомобілі.

На даху з’явилася нова антена в формі «рибки», також кросоверу дали можливість носити нову взування – литі колісні диски оновленого дизайну розмірністю до 19 дюймів.

Також помітно скоротилася площа сірого нефарбованого пластика. Корми отримала нові багаторівневі ліхтарі, а також бампер з сірими вставками з алюмінію.

Відрадно, що в ході дизайнерського апдейта не постраждала практичність – коефіцієнт лобового опору залишився на рівні 0,31, та й дорожній просвіт зберегли незмінним – на рівні 200 мм. Підкреслити нові форми покликана пара нових кольорів – синій Vivid Blue і коричневий Chestnut Bronze.

тепер рулимо

Кардинально міняти інтер’єр Qashqai інженери не стали. Але головний недолік, який ми відзначали при тест-драйві дорестайлингового «Кашка», усунутий.

Звичайно, ми говоримо про мультимедійної системі NissanConnect. Органи управління, діагональ екрану і його розташування залишилися колишніми, а ось операційна система змінилася, тепер вона осучаснити і нагадує Android.

Також в кросовер повернулася і якісна аудіосистема від Bose з 7 динаміками (була доступна ще на першому поколінні моделі). Зізнаюся, звучить вона зовсім непогано.

Якщо торпеда і центральна консоль змінилася мало, то рульове колесо – повністю нове, меншого діаметру, з приємними приливами під правильний хват і новими клавішами, які здорово нагадують останні моделі Infiniti.

Нові крісла, оздоблені шкірою Nappa, говорять про приналежність машини до найбагатшій комплектації Tekna +. Від більш скромних, також шкіряних, ці сидіння відрізняються яскраво вираженою бічною підтримкою і наявністю електрорегулювання поперекового упору.

Другий ряд крісел за профілем подушок і спинок залишився без змін. Обсяг багажника варіюється в межах 430-1598 літрів. Завдяки двом половинкам фальшпідлоги і складним спинок заднього ряду, у вантажному відсіку можна влаштувати 18 різних конфігурацій планування.

Однак шкода, що навіть в якості опції кришку багажника можна оснастити електроприводом.

технології подано

Зміна лінійки силових агрегатів залишили для нової генерації моделі, очікуваної через пару-трійку років. Так що зібраний в англійському Сандерленді Nissan доступний на вибір з трьома моторами: парою бензинових об’ємом 1,2 і 2,0 літра (115 і 140 л. С. Відповідно), а також 130-сильним 1,6-літровим турбодизелем.

Машини можуть бути як з переднім, так і з повним приводом, з 6-ступінчастою «механікою», або варіатором.

Відмінний підхоплення і гідна розгінна динаміка поєднуються з традиційною для дизеля паливною економічністю – в активному режимі з торможениями і разгонами по трасі «Кашкай» споживав не більше 6,3 літра на 100 км.

Всі автомобілі з дизелями отримали нові шумоізоляційні матеріали, а товщина задніх стекол всіх без винятку машин збільшена на 0,5 мм.

Дійсно, в машині стало комфортніше, хоч підвіска по відчуттях стала трохи жорсткіше і машина тепер тримає курс впевненіше. За рахунок збільшення товщини стабілізатора поперечної стійкості вона ще й «рулится» цікавіше.

Усе про авто https://auto-empire.com.ua/

Leave a Comment