Перші тести прототипу Volkswagen Jetta нового покоління

Журналісти видання Autoguide в першу чергу відзначили, що автомобіль виглядає в дусі інших моделей Volkswagen останніх років: просто і спокійно.

Є подібність як з актуальною Джетт, так і з новим Тігуаном.

Колеги тестували автомобіль з турбированной «четвіркою» об’ємом в 1,4 літра, потужність якої представники Volkswagen поки не розсекречують.

За їх відчуттів, в порівнянні з актуальним мотором потужністю в 150 сил, він має трохи більшою віддачею, але очікувати прудкості від автомобіля все ж не варто. Нова восьмишвидкісна коробка передач працює чітко.

Рулится нова Джетта цілком пристойно: на швидкості в 200 кілометрів на годину зберігається керованість, шуму від дороги і повітря, що набігає трохи. А ось при слаломі кермо міг би почуватися щільніше, втім, керованість автомобіля залишається на висоті. Гальма вкрай інформативні.

А ось салон оглядачів не вразив. Після захоплюючої поїздки за кермом автомобіля, нашим колегам захотілося надихнутися інтер’єром, але цього не сталося. Незважаючи на хорошу якість матеріалів, ефекту «вау» не виникає.

Оглядачі видання Motorauthority розігнали Джетту до 208 кілометрів на годину, і на цій швидкості шум було чути лише від завихрень повітря в районі бічних дзеркал.

Рульове управління могло бути трохи щільніше, а «турбочетвёрка» хоч і не володіє запасом потужності, але розкручується швидко. Свисту від турбіни практично не чутно.
В цілому ж оглядачі зійшлися на думці, що нова Джетта – це відмінний седан, який дуже впевнено поводиться на дорозі при будь-якій швидкості, але наскільки він буде популярний в порівнянні з кросоверами Tiguan і Atlas?

Усе про авто https://auto-empire.com.ua/

Leave a Comment