Перші тести: Porsche 911 GT2 RS

Porsche минулого літа представила справжній гоночний болід для доріг загального користування – купе 911 GT2 RS.

Новинка побувала на перших тестах у наших зарубіжних колег, які швидким поглядом спробували зрозуміти його переваги і недоліки.

Оглядачі видання Caranddriver в першу чергу задумалися про те, навіщо в салоні Porsche 911 GT2 RS з пакетом Weissach підстаканники, якщо замість заднього ряду сидінь варто розпірка, а деякі елементи підвіски автомобіля виготовлені з карбону, рівно, як і кермові пелюстки.

Але головне – це те, як їде Porsche 911 GT2 RS, а їде він «брутально, але без поганих манер», – пишуть колеги, чому не могли похвалитися попередники.

Незважаючи на всю тяговооруженность, управляється автомобіль вельми слухняно, причому як на гоночному треку, так і на дорогах загального користування.

У салоні автомобіля спостерігається спартанська обстановка: немає ні системи кондиціонування, ні мультимедійної системи, через що навіть восени в салоні може бути настільки спекотно, що не рятують навіть відкриті вікна. Гоночні “ковші” підійдуть далеко не всім власникам Porsche 911 GT2 RS.

porsche

Гоночна підвіска передає на кузов практично все, що попадається під шини автомобіля, але на високій швидкості ситуація змінюється, і тряска стає помірною.

Мотор навіть на холостих звучить чітко голосно, але турбіні необхідно не менше 2 500 оборотів, щоб її робота почала відчуватися. Максимальна потужність розвивається двигуном на 7 000 оборотів, тоді як відсічення спрацьовує на 7 200.

Перші передачі у семишвидкісна «робота» PDK за мірками Porsche дуже короткі: друга передача закінчується на 100 кілометрах в годину, і автомобіль може через надлишок потужності легко зривається в пробуксовку.

Але на відміну від попередника, при розгоні виникає відчуття, що керуєш повнопривідним автомобілем, і проблем з його контролем на межі можливостей не виникає.

Porsche 911 GT2 RS

Кермо у Porsche 911 GT2 RS легкий, якщо порівнювати його з німецькими конкурентами. Але відчуття від керування блискучі, і зворотний зв’язок з водієм просто приголомшує.

На невеликих швидкостях шасі має нейтральний балансом, але при відключенні контролю тяги, кинути автомобіль в занос і змусити його угвинтитися в поворот, не складає труднощів.

Після запуску мотора відзначили, що ніколи ще не водили автомобіль з настільки гучним турбованим мотором. Заслінки активної вихлопної системи розташовуються в кінці вихлопних патрубків, що не сильно змінює характер звуку.

Porsche 911 GT2 RS

Те, що Porsche відмовилася від класичної «механіки» на цій моделі – плюс, впевнені оглядачі, які прекрасно запам’ятали свої муки з 612-сильним Porsche 997 GT2 RS, коли намагалися зловити тонку грань між вдалим стартом, і тим, щоб не “спалити” зчеплення і не «провалитися» по оборотам.

На легендарної британської трасі Silverstone, за спогадами оглядачів Topgear, Nissan GT-R був набагато повільніше 911 GT2 RS, причому розгін у «німця» вражає не тільки до перших 130 кілометрів на годину, а й після 240 кілометрів на годину.

На широкій трасі можна дозволити собі практично все, але коли після неї виїжджаєш на дорогу загального користування, навіть легке натиснення на педаль газу призводить до перевищення допустимої правилами швидкості.

Управляється купе дуже точно, і це дивує, оскільки не так-то просто передати 690 кінських сил лише на задні колеса. Автомобіль поводиться абсолютно прогнозовано, чого від нього абсолютно не чекаєш.

Але після трьох-чотирьох кіл на трасі, шини Michelin’s trackiest Cup 2 починають перегріватися, і це відразу ж призводить до того, що автомобіль починає їхати повз поворотів, а рульове управління втрачає чіткість.
В цілому ж оглядачі зійшлися на думці, що у Porsche вийшов справжній гоночний болід для доріг загального користування.  https://auto-empire.com.ua/

Leave a Comment