Перші тести DS 7 Crossback

Преміальна марка DS недавно почала виводити свій флагманський кросовер DS 7 Crossback на ринки країн Європи.

Оглядачі британського видання Autocar в першу чергу відзначили, що новинка з візуальної точки зору зобов’язана своїм німецьким конкурентам з Інгольштадта і виглядає під стати конкурентам.

Крос не розчарує покупців якістю матеріалів салону: все зроблено вишукано і якісно. Однак попереду місця трохи, подушки сидінь жорсткі і плескуваті, а цифрова приладова панель перевантажена різною інформацією, яка в повсякденному житті не дуже-то й потрібна.

На захист кросовера журналісти відзначають, що на задньому ряду місця більше, ніж у конкурентів, а багажник володіє значним обсягом в 555 літрів.

На ходу кросовер хороший: «гідропневма» відмінно справляється зі своїми обов’язками навіть на дисках R20, але на стандартних колесах R19, на думку колег, кросовер додав би в плавності ходу. На ходу кросовер був прекрасний; крен мінімальні, рульове управління інформативне і в міру важке.

ds 7 crossback

Електронні «помічники» – це мінус кросовера. Система утримання смуги поводиться занадто метушливо, круїз-контроль теж не досконалий і програє за функціональністю аналогічним рішенням в автомобілях конкурентів. Дозвіл камери нічного бачення теж не порадує.

Оглядачі тестували кросовер з турбодизелем об’ємом в два літри і віддачею в 178 кінських сил, який працює з восьмишвидкісну «автоматом».

Тяга у дизеля відмінна, він відмінно ізольований від салону, і під невеликими навантаженнями його практично не чутно. Але варто його розкрутити понад 3500 оборотів і натиснути газ в підлогу, як його шум стає дуже неприємним.

До «автомату» при плавному русі претензій немає, проте він не кращим чином відпрацьовує при активних розгонах і гальмуваннях.

Оглядачі видання Topgear оцінили салон кросовера. Шкіра, метал, дисплеї – все на висоті. Усередині виникає відчуття, що сидиш в готелі.

Підвіска у автомобіля унікальна – гідропневматичне, і жорсткість стійок регулюється автоматично бортовою електронікою, яка оцінює дорожнє полотно за допомогою камери. Їде кросовер по преміальному – релаксово.

Система нічного бачення працює пошта так само, як і у конкурентів – Volvo і Mercedes-Benz, але у німців вона розвинена краще, пишуть оглядачі.

Дизельна турбочетвёрка об’ємом в два літри під навантаженням відчутно шумить, а «автомат» працює цьому режимі неквапливо. З підрульовими пелюстками можна перемикатися швидше, але вони незручні.

Перекладати електроніку мотора і коробки передач в режим Sport не потрібно, впевнені оглядачі. Мотор починає нещадно шуміти, а динаміки від цього практично не додається. Чи не для цього створювався цей кросовер, впевнені оглядачі.

Інша справа – турбочетвёрка об’ємом в 1,6 літра віддачею в 225 кінських сил. На 5 000 оборотах мотор звучить «солодко», і лише трохи похрипує в районі 6 000 оборотів. «Автомат» з ним працює акуратніше, до того ж, бензинова версія легше дизельної на 100 кілограм, і це відчувається в поворотах.

В цілому ж оглядачі зійшлися на думці, що новий преміальний французький кросовер потрібно експлуатувати в комфортному режимі, і уникати потрібно не тільки режиму Sport, але і Normal.
А ось те, як його прийме ринок – покаже час, але преміальні задатки у нього, безумовно, є. Усе про авто

Leave a Comment