Mercedes-Benz G-класу

Новий Mercedes-Benz G-класу: перші фотографії

Автоконцерн Daimler взяв моду представляти нові моделі з панелі приладів. Ось і на новий Гелендваген нам запропонували спочатку поглянути зсередини. Повноцінна прем’єра відбудеться в січні на автосалоні в Детройті.

 

 

Ортодоксальних прихильників марки Mercedes-Benz вже порядком втомила загальна для німецького автопрому тенденція замінювати класичні аналогові прилади намальованими на екрані – ця доля спіткала навіть молодше мерседесовской сімейство А-класу. Але для Гелендваген зробили виняток! Базова версія позашляховика нового покоління зберегла аналогові «банки» спідометра і тахометра. Правда, врізані вони все одно в широку дошку, яка в топових виконаннях є один великий «телевізор», що складається з двох 12,3-дюймових дисплеїв: лівий показує прилади, правий відповідає за музику, навігацію та інші розваги.

Mercedes-Benz G-класу
З родових ознак Гелендваген дизайнери зберегли вертикально орієнтовані дверні ручки, кнопки склопідйомників на підвіконнях, пасажирський горизонтальний поручень на передній панелі, три великі кнопки управління блокуваннями диференціалів на центральній консолі. З нововведень, крім планшетів, відзначимо переїхав на рульову колонку селектор режимів АКП, кермо з сенсорними спицями від рестайлінгового S-класу і типовий для останніх Мерседесів модуль управління мультимедійною системою на центральній консолі – шайба, накрита сенсорним капюшоном.

Матеріали обробки стали більш вишуканими, але дух кондової, в найкращому сенсі цього слова, з салону G-класу не вивітрився. Розробники навіть спеціально зберегли брязкітливий звук закривання дверей – він повинен нагадувати власнику про те, що новий Гелендваген зберіг кращі риси своїх предків і як і раніше не боїться справжнього бездоріжжя. Спеціально для нового покоління позашляховика розроблені оригінальні інтер’єрні емблеми з написом «Schöckl proved», яка перекладається як «перевірено на Шёкле». Шёкль – гора в Австрії на північ від Гратц, в околицях якої випробовувався новий Гелендваген.

Mercedes-Benz G-класу
Салон нового G-класу в порівнянні з попередником став просторіше в усіх напрямках: наприклад, запас простору для колін пасажирів на задньому сидінні збільшився відразу на 150 мм, вільніше стало в плечах – на 38 мм спереду і на 27 мм ззаду. Сидіння повністю нові, мультиконтурні, з вентиляцією і підігрівом. Базова аудіосистема має сім гучномовців, в якості опції запропонують «музику» Burmester з 560-ватним підсилювачем і 16 динаміками.

Mercedes-Benz G-класу
Про «залізі» поки нічого офіційно не повідомляється, але, згідно з численними витокам, новий Гелендваген отримав передню незалежну підвіску і рейковий рульовий механізм, став легше попередника мінімум на 150 кг. Геометрична прохідність, за чутками, покращилася. Чи так це, дізнаємося зовсім скоро: автосалон в Детройті відкриє свої двері для преси 14 січня 2018 року. Усе про Авто.

Leave a Comment