ЯК ШВИДКО І ВИГІДНО ПРОДАТИ СВІЙ АВТОМОБІЛЬ

 Ефективно і правильно продати автомобіль – це значить продати його з максимально можливою вигодою, але при цьому чесно.

Адже згідно з результатами досліджень, близько 60% угод не укладається у зв’язку з тим, що продавець приховав інформацію про стан авто, і ще 15% – через відмову робити знижки з урахуванням виявлених дефектів.

Звичайно, продаючи автомобіль, слід акцентувати увагу на його перевагах, а про наявні недоліки згадувати побіжно. Тим не менше, кілька рекомендацій з цієї статті полегшать вам процес продажу автомобіля і допоможуть домогтися бажаного результату швидко, вигідно, ефективно.

Перш за все, автомобіль повинен мати доглянутий вигляд і справляти враження, що його люблять і продають не з бажання скоріше позбутися. Салон повинен бути охайним і чистим, можна зробити хімічну чистку. Все до останньої лампочки повинно справно працювати. Якщо підходить термін техогляду, краще зробити це самому.

Також можна зробити передпродажну діагностику ходової частини і двигуна, згодом представивши покупцям звіт про результати перевірки. Це майже на 80% сприяє якнайшвидшому продажі машини, адже це не просто продаж шин, а справжня угода з новим господарем.

Підготовка авто до продажу в залежності від його вартості обійдеться в суму від двох до десяти тисяч гривень. Проте, ціну не слід завищувати. Деякі вважають найкращим поставити ціну вище і потім зробити значну знижку, але такі знижки сприймаються покупцями як спроба скоріше позбутися від машини. Краще поставити реальну вартість і зробити символічну знижку.

На сьогоднішній момент найбільш поширеним і правильним інструментом для продажу автомобіля є інтернет, оскільки при цьому відпадає необхідність витрачати сили на пошуки покупця і можна знайти ресурс, де оголошення розміщуються безкоштовно. Як правило, до оголошення в інтернеті додаються фотографії. При цьому фото з мобільного телефону не кращий варіант (тьмяні, малоінформативні, спотворюють пропорції).

Краще знімати якісним фотоапаратом, з відстані не менше довжини вашого автомобіля, на тлі великої асфальтовій майданчика. Салон по можливості фотографувати без використання спалаху. Найкраще, якщо співвідношення фотографій інтер’єру та екстер’єру буде рівним.

В описі характеристик машини прагнете уникати знаків оклику, вживання великої літери та епітетів типу «супер» або «приголомшливий». Це сприймається як спроба тиску і відштовхує покупців. Опис повинен містити повну інформацію про автомобіль: коли і де здобувався, яким чином експлуатувався, скільки було власників, комплектація, цікаві опції або додаткові пропозиції (гума, сигналізація), опис технічного стану (аварії, відновлення, пошкодження).

Наявність докладного опису ще на 50% підвищить бажання придбати ваш автомобіль. Але про всі наявні дефекти краще повідомити самому, оскільки якщо вони будуть виявлені в процесі огляду покупцем, угода, швидше за все, не відбудеться і знижка навряд чи допоможе. Усе про авто

Leave a Comment