Їзда під дощем

Керувати автомобілем під час дощу складніше в порівнянні з пересуванням у звичайних умовах. Проблеми водієві можуть створити мокре і слизьке дорожнє покриття, погіршення видимості внаслідок щільності водних потоків і запотівання вікон, небезпеки падіння на автомобіль і дорогу сторонніх предметів і речей.

Найскладнішим періодом з точки зору найгіршого зчеплення протектора шин з дорожнім полотном, є початок дощу. Вся пил і бруд, що знаходяться на дорозі, змочені водою, перетворюються в слизьку рідину, яка виконує роль своєрідного мастила і практично повністю позбавляє автомобіль контакту з дорогою. В даний відрізок часу, а саме перші п’ять – десять хвилин після початку дощу, треба бути гранично обережним і уважним. Надалі, коли дощ змиє з дороги весь бруд, зчеплення коліс з дорожнім полотном нормалізується до рівня, який характерний для мокрої дороги. І тут вже на перший план виходить якість шин, навички та вміння водія.

Як правильно їздити під дощем на авто

Їзда під дощем збільшує небезпеку заметів, буксування, ковзань і аквапланування, яке може статися, якщо на високій швидкості, наприклад, більше 70 км / год, почати проїзд ділянки дороги, покритого тонким шаром води.

Пересування під дощем повинно бути розміреним і плавним. Без різких прискорень і раптових гальмувань. Швидкість повинна бути мінімально комфортної для безпечного пересування і забезпечення можливості водія контролювати ситуацію на дорозі.

Оскільки на мокрій дорозі гальмівний шлях збільшується в кілька разів, дистанція до попереду йде транспорту повинна бути збільшена відповідно.

Гальмування на мокрих дорогах треба проводити не різко і одноразово, а за допомогою дрібних переривчастих пригальмовувань, імітуючи, таким чином, роботу АБС.

Перед тим як проїжджати великі і глибокі калюжі поспостерігайте форсує їх інші автомобілі, запам’ятайте правильний фарватер і напрямок руху. Якщо Ви самотні в своєму прагненні перебратися через велику водну перешкоду, ісследуёте її дно, якщо воно вам не знайоме, оціните характеристики свого автомобіля (кліренс, розташування повітрозабірника) і прийміть правильне рішення. Найчастіше краще калюжу об’їхати, ніж простояти в неї кілька годин, чекаючи, коли Вас звідти витягнуть.

Якщо ви все ж зважилися їхати під дощем, то:

 

-рухайтеся плавно і рівномірно, без прискорень і гальмувань;
-проїдьте калюжу по прямій, без зайвих поворотів і маневрів;
-міцно тримайте кермо, в очікуванні неприємних «сюрпризів» дна;
-перед в’їздом в калюжу вибирайте мінімальну передачу, якої буде достатньо для проїзду всього водного -ділянки, тобто виключіть або мінімізуйте кількість перемикання передач;
-стежте за положенням воді інших автомобілів і пропускайте або об’їжджайте тих, які можуть залити Вас водою;
-після виїзду з калюжі треба кілька разів натиснути на гальма, просушити їх таким чином.

Якщо Ви все ж затихли в калюжі, не варто намагатися знову завести двигун і крутити для цього бездумно і відчайдушно стартер. Змиріться з тим, що Ви застрягли і Вам доведеться втратити трохи часу. Повірте, що краще втратити пару годин на пошук того, хто Вас витягне, дорогу на СТО і просушку автомобіля, ніж стільки ж часу плюс величезна кількість грошей на ремонт всього що ви поламаєте і зіпсуєте, паникуя в калюжі.

Успіху і безпеки на дорогах, особливо при їзді під дощем. Усе про авто

Leave a Comment