Який антифриз заливати і скільки він служить

Технологія виготовлення антифризу (тосола) постійно вдосконалюється, що на думку розробників сприяє збільшенню терміну його служби, але не кожен знає який антифриз заливати. Під наглядом фахівців були відібрані десятки автомобілів з терміном служби антифризу від одного до п’яти років і пробігом від 20 до 100 тисяч кілометрів.

Піддавали ретельному контролю насоси охолоджуючої рідини, термостати і гумові шланги. В результаті зробили висновки, які будуть корисні не тільки фахівцям, але і власникам автомобілів, які до сих пір плутаються в питанні – який насправді антифриз заливати? Своєчасна заміна антифризу, а також використання різних видів автокосметики є частиною необхідного догляду за двигуном автомобіля.

Встановлено, що корозія на деталях системи охолодження з’являється, як правило, після трьох років служби антифризу, якщо при цьому пробіг автомобіля склав принаймні 60,000 кілометрів. Після чотирьох років корозія може з’явитися і при меншому пробігу.

Найбільш інтенсивно корродируют чавунні деталі системи охолодження, і особливо крильчатка водяного насоса. На деталях з латуні і алюмінієвого сплаву корозія відзначена лише в одиничних випадках навіть при дуже великих термінах служби антифризу. Закономірно, що в південній кліматичній зоні вона з’являється раніше, ніж в помірній, і розвивається інтенсивніше.

Антифриз з усіх досліджуваних двигунів був підданий лабораторному аналізу. Визначалося багато показників, про деякі з них корисно знати і автолюбителям, хоча хороший автосервіс зможе дати вам необхідну інформацію.

Отже, який же антифриз заливати і скільки він прослужить?

Почнемо з найпростішого – кольору антифризу. Блакитний колір тільки що виготовленого тосола обумовлений додаванням барвника. При певних температурі і терміні служби барвник починає змінювати забарвлення з блакитною на зелену, а через деякий час знебарвлюється. При зіставленні кольору попрацював антифризу з результатами його лабораторних випробувань і станом системи охолодження була встановлена ​​наступна залежність. Коли антифриз був блакитним, корозія деталей в експлуатації спостерігалася тільки у 28% автомобілів; в лабораторних випробуваннях такого антифризу підвищена корозія, в основному на чавуні, спостерігалася в 43% проб. Для антифризу зеленого кольору ці показники становили відповідно 50% і 50%, для антифризу жовтого кольору – 83% і 92%.

Таким чином, колір антифризу може на практиці служити індикатором, що показує спрацьовування інгібіторів корозії, і коли він з блакитного переходить в зелений – 50% ймовірності, що інгібітори сильно спрацювалися, і деталі системи охолодження почали корродировать. Не слід, мабуть, експлуатувати антифриз до знебарвлення барвника (жовтуватий колір), так як це майже напевно означає, що система охолодження схильна до інтенсивної корозії, а інгібітори корозії витрачені повністю.

антифриз

Другим важливим показником є ​​щільність антифризу. Виходячи з неї, можна судити про температуру кристалізації антифризу. Концентрація етиленгліколю грає чималу роль і в захисті системи охолодження від корозії. Так4, у 83% систем охолодження, де щільність антифризу була менш 1,075 г / см3, спостерігалася корозія деталей. Такі ж результати отримані і на зразках металів при лабораторних випробуваннях. Щоб гарантувати нормальний термін служби антифризу і хороший захист системи охолодження від корозії, слід тримати концентрацію тосола не нижче 50%, що відповідає щільності 1,075 г / см3 при + 20 градусах за Цельсієм.

Старий, який відпрацював свій термін антифриз добре сумісний з гумовими деталями системи охолодження і не має ніякого відношення до пристроєм проти засобів.

Всі отримані в ході дослідження результати дозволили зробити висновок, що термін служби тосола може бути збільшений з двох до трьох років, якщо пробіг автомобіля при цьому не перевищить 60 тисяч кілометрів.

Однак це не кінцеві підсумки. Роботи по поліпшенню антифризів тривають, і недалеко час, коли ще збільшиться термін їх служби. Думаю тепер зрозуміло який антифриз заливати – тільки новий і відповідний за складом вашого автомобіля. Усе про авто

Leave a Comment