Секрети діагностики легкових автомобілів

На Заході власники автомобілів розуміють: дешевше запобігти поломку, ніж її відремонтувати. В даний час в світовому автомобілебудуванні технології діагностики легкових автомобілів переживають бурхливий розвиток, причому перевага віддається методам безрозбірного діагностики.

Існує дві найбільш цікаві технології діагностики легкових автомобілів: трібодіагностіка і вібродіагностика. Основою трібодіагностікі є моніторинг зносів вузлів тертя з аналізу частинок зносу в системі змащення і контроль якості мастила в процесі експлуатації. Механізми і системи двигунів внутрішнього згоряння викликають коливання, іммено це і використовується в вібродіагностиці.

Як відомо, мастило, в яке потрапляють, накопичуються і циркулюють частинки зносу в процесі експлуатації машини, є таким же джерелом інформації про її технічний стан, як кров людини при постановці діагнозу про стан здоров’я. Об’єктами трібодіагностікі можуть бути автомобільні двигуни внутрішнього згоряння, коробки передач та інші агрегати трансмісій, що мають автономну систему змащення.

Основними параметрами діагностики легкових автомобілів, а саме зносу і контролю якості моторного масла є: кількість частинок зносу в одиниці об’єму мастила і їх хімічний склад. Розмір і форми частинок і їх зміна в процесі експлуатації дозволяють оцінити інтенсивність і механізм зносу, що дає можливість запропонувати ряд рекомендацій щодо запобігання ізносних аварійний відмов на самій ранній стадії їх зародження і розвитку за рахунок високої чутливості застосовуваних методів і технічних засобів. Але, пам’ятайте, що ніяка діагностика автомобіля не допоможе залатати дірку в бензобаке.

Секрети діагностики

Аналіз фізико-хімічних властивостей самого масла (кислотне і лужне число, в’язкість, диспергуюча здатність, стан присадок) дозволяє об’єктивно оцінити необхідність заміни відпрацьованого масла, ефективність роботи масляних і повітряних фільтрів, якість регенерації відпрацьованого масла.

У поєднанні трібодіагностікі і контролю якості мастила лежить запорука успіху комплексної системи контролю за технічним станом автомобілів, так як дана технологія заснована на таких сучасних фізико-хімічних методах, як аналітична феррографія, плазмова емісійна спектроскопія, інфрачервона спектроскопія.

Не лякайтеся всіх цих наукових термінів, адже звичайному автолюбителю такі заучние слова ні про що не скажуть. Запам’ятайте одне: в діагностиці легкових автомобілів головне – сучасна техніка. Усе про авто

Leave a Comment