Ремонт дизеля справа складна, але не страшна

Ця стаття присвячена власникам старих дизельних іномарок, яким 10 років і більше.

Багато хто говорить, що дизельний двигун дуже складний в ремонті і коштує не малих витрат. А що тоді робити власнику дизельного автомобіля 1992 року випуску, якщо раптом він перегрів двигун, він більше не заводитися і йому належить капітальний ремонт, чи варто його машина дорогого ремонту в спеціалізованому центрі? Головне в такій ситуації не треба впадати у відчай, насправді не все так страшно, як про це говорять.

Природно, спочатку потрібно визначити від чого сталася поломка, скоріше за все це термостат або вентилятор (просто перегорів запобіжник вентилятора), щоб в процесі ремонту відразу виключити ці проблеми. Необхідно відразу купити дінамометрічний ключ, щоб затягувати болти, головки і шатуни згідно з рекомендованим заводом виробником моментом затяжки (інакше можете зірвати різьбу, ніж можете все погіршити) і набір якісних ключів, обов’язково озброїтися керівництвом по ремонту, де все має бути написано, і послідовність і момент затяжок болтів. В причепи можна приступати, але для такого ремонту обов’язково потрібен помічник. Не забудьте злити з двигуна масло і охолоджуючу рідину. Звільніть голівку клапанів від паливної системи і проводів, колекторів, ременів, від всіх навісних агрегатів і кришок. Розбирайте уважно, багато болтів і гайок можуть бути приховані. Відкрутіть головку від блоку циліндрів, все повинно зніматися вільно (природно, що головка клапанів прилипла до блоку циліндрів на прокладці), нічого не повинно перешкоджати, в іншому випадку ви забули, що то зняти або відкрутити. Рекомендую все відкручені болти і гайки підписувати, в результаті скоротіть час ремонту.

Ремонт дизеля

Машина повинна бути піднята таким чином, щоб можна було легко під неї залізти, якщо є оглядова яма, то все простіше. Наступним етапом дістатися до піддону, зняти його і відкрутити шатуни, проштовхнути їх і витягнути зверху разом з поршнем. Ось тільки тепер все і вирішиться на скільки ви постраждали, якщо на циліндрах є глибокі задираки або подряпини, то скоріше за все доведеться знімати блок циліндрів і коленвал, вести на розточення, ставити ремонтні вкладиші і кільця. Але найчастіше цього не відбувається. Навіть, якщо є якісь не великі ризики і подряпини, то цим цілком можна і знехтувати (не забувайте, ми говоримо про старій машині), просто ставите кільця і ​​вкладиші того ж розміру, що і був. Не забудьте купити нову прокладку для головки клапанів і герметик (блакитний) для піддону (багато піддони сідають на герметик без гумових прокладок). Оправлення для вставки поршня в циліндр можна зробити буквально на колінах зі шматка жерсті, головне, щоб щільно обжимали поршень, утримуючи плоскогубцями за відігнуті кінці притискайте до нього кільця.

Таким чином, можна вставити поршень в циліндр, але якщо є фірмова оправлення, то з цим проблем не буде зовсім. А далі все в зворотному порядку, не забувайте користуватися керівництвом і обов’язково робіть затягування болтів на шатунах і голівці, як рекомендовано. Прикладів такого простого ремонту дуже багато, і ця стаття написана з конкретного випадку. Не бійтеся самостійно провести ремонт двигуна, він можливо забере у вас всього один день. Усе про авто

Leave a Comment