«Хвороба» лобове скло: що про неї повинен знати сучасний водій

Якщо двигун – це серце автомобіля, колісна база – його ноги, то лобове скло – це очі і машини, і водія. Чи можна відчувати себе впевненим на дорогах Киева, будучи сліпим? Звичайно, немає, тому стан лобового скла має постійно бути «на контролі» у автолюбителя.

До слова, в середньому на 100 аварій припадає приблизно 60 ДТП, винуватцями яких виступали водії в авто з тріщинами на лобовому склі. Може, це збіг, але фахівці схиляються до думки, що це – закономірність. Більш того, зі сталого переконання професіоналів галузі автомобільного ремонту, причини наявності цих самих тріщин – безвідповідальне ставлення до поломки, спровоковане дефіцитом знань про її наслідки. Відповідно, для вирішення проблеми повинні бути дотримані дві умови:

1.ремонт лобового скла автомобіля повинен виконуватися своєчасно;
2.водій повинен знати, що таке своєчасна лагодження.

лобове скло
З рішенням першої проблеми допоможуть професіонали, благо сьогодні в Киева працюють сотні сервісів по ремонту машин будь-яких категорій, в тій чи іншій мірі кваліфікованих в полімеризації і заміні автомобільного скла. А ось виконання другої умови – в зоні відповідальності самого автолюбителя. Що він сьогодні не знає, але знати повинен з даного питання?

  • Кожен скол (навіть найдрібніший) – зона підвищеного ризику. Рано чи пізно від нього піде «павутинка» тріщин. Щоб це сталося пізно (через 1-3 роки), необхідно пролити скол полімером (в умовах повноцінної майстерні) якомога швидше.
  • У 50% випадків ремонт лобового скла полягає в його заміні (фахівці рекомендують покарання може використовуватись в разі, якщо закладення тріщин і відколів за розрахунками обійдеться в 50% вартості заміни).
  • Зони підвищеної уваги на лобовому склі – нижня частина (приблизно 30% полотна) та «край» (чорна окантовка, зона шовкографії): сколи та тріщини, утворені в них, з імовірністю 100% дадуть «павутину» і приведуть до необхідності заміни скла. Відстрочити цю процедуру можна (якщо відправитися в сервіс відразу, виявивши дефект), а ось уникнути її – немає.
    У професійних майстерень заміна і ремонт лобових стекол – операція, яка входить в першу п’ятірку за показником попиту. Але цього, як демонструє практика сучасних московських доріг, виявляється недостатньо. Фахівці вважають, що вчасно за допомогою з такою проблемою звертаються не більше 60% водіїв. Обнадіює лише те, що цей відсоток зростає (у міру усвідомлення автолюбителями простої істини: так в підсумку виходить дешевше)

Leave a Comment