Що робити, якщо на автомийці заподіяли шкоду машині

Ви заїхали на мийку помити свою машину, за це заплатили, а потім раптом виявили, що кузов подряпаний, зламана антену або щось ще гірше. Як в такій ситуації вчинити – зробити вигляд, що нічого не сталося або обуритися і вимагати відшкодування збитків?

Важливо! Відразу ж після миття автомобіль треба уважно оглянути з усіх боків. Непросто буде довести, що подряпини або пошкодження були отримані під час мийки. Як тільки щось буде виявлено, то про це, в першу чергу, треба повідомити керівництву автомийки, письмово зафіксувати якого роду мають пошкодження і обов’язково їх сфотографувати.

якщо на автомийці заподіяли шкоду машині

Простий шлях вирішення конфлікту

Наступні дії будуть залежати від того, чи погодиться чи ні керівництво мийки добровільно відшкодувати збиток за пошкодження, і оплатити ремонт. Якщо так, то все добре, залишиться лише все закріпити документально і поставити машину в автосервіс на ремонт.

Складний шлях вирішення конфлікту

Нехай вас не бентежить аргумент відмови, який, швидше за все буде наведено господарем мийки, що автомобільна мийка нібито не повинна відповідати за нібито отриманими авто пошкодження. Несе, ще як несе!

Все той же, наприклад, і в продовольчих супермаркетах, де охоронець наполягає, щоб ви поклали ваші речі в камеру зберігання, а там близько ящика оголошення, що адміністрація даного магазину відповідальності за збереження сумок і речей покупця не несе. Ось ще приклад: ви прийшли, припустимо в кінотеатр, в цирк або, ну не настільки важливо куди, купили квиток, а на його зворотному боці зазначено, що куплені квитки поверненню не підлягають. Знайте, це місцева самодіяльність, і вона не регламентується абсолютно ніякими законами. Навпаки, це є порушенням, утискає права споживачів.

Однак повернемося до основної до теми. Звертаюся до тих, хто володіє КАСКО: будь ласка уважно прочитайте договір або в страховій компанії запитаєте, чи є даний випадок страховим. На жаль, вам дадуть відповідь: ні – не є. В такому випадку треба приготуватися повоювати.

Перше, що обов’язково слід зробити після отриманого відмови від власника мийки, відправити свою машину на незалежну експертизу, щоб встановити, в результаті чого пошкодження були отримані і який їхній характер. Після отримання результатів, треба оцінити отриманий збиток.

Всі витрати на проведення експертизи і, природно, оцінку, потерпілій стороні доведеться покласти на себе. У разі ж перемоги, особа є господарем автомийки буде зобов’язаний всі витрати повністю відшкодувати. Так само сюди увійдуть і витрачені на юриста гроші.

Після того, як буде отримано експертний висновок і оцінений збиток, треба відповідачу відправити претензію в письмовому вигляді і зажадати компенсацію. Претензія повинна бути складена в 2 примірниках: один залишається у постраждалої сторони, інший у представника автомийки. Під обома екземплярами повинна стояти підпис потерпілого, дата і печатка.

Що робити якщо на мийці не бажають приймати претензію?

Не хочуть, не треба. Великої біди в цьому немає. Документ можна надіслати рекомендованим листом поштою з повідомленням про отримання. До претензії повинні бути додані підсумки експертизи та оцінки, вірніше, їх копії.

Якщо відповідач відмовляється відшкодовувати збиток або не дає ніякої відповіді, то через 10 днів можна сміливо подати на мийку позов до суду, приклавши, при цьому, всі зібрані по справі документи.

Не варто впадати у відчай, що раптом доведеться справедливість відновлювати через суд. Цього, по суті, і слід було очікувати. Багато власників автомобільних мийок розраховують, що лише деякі зважаться піти суд. Саме з цієї причини вони часто і ігнорують претензії пред’являються клієнтами. Щоб їх хоч якось вгамувати, треба йти на принцип і їх добити! Закон завжди на стороні споживача. Усе про авто

Leave a Comment